Fint på fötterna!

Gick på H&M för nån dag sen och glodde. Då fastnade ögonen på ett par skor på barnavdelningen.
Ders skor är väl inte direkt världens bästa eller fotriktigaste, men jag köpte dom ändå så kan Hampus ha dom som "lek-skor" inomhus. Har nämligen en son som är överförtjust i skor och skulle gärna ha på sig dom dygnet runt.  Tar på sig dom på rätt fot gör han oxå!
Kanske skulle köpa den matchande mössan med? :)

skor

Såg förresten en kändis på stan idag. På apberget (för er som inte vet, ett ställe på torget där alla "talare" står och pratar, typ) var han, snyggingen! Tro att jag blev liiite förvånad när jag gick förbi och såg att det stod en häst där, och inte vilken häst som helst, utan Järvsöfaks!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Woho! Inte illa hörrö du! :)

Postat av: Sussi

Fuskit!! Tog du autograf av Faxen??

2006-04-30 @ 19:09:20
Postat av: Jenny

Haha jase, kan en häst vara SÅ speciell ;)
Själv har jag gått sönder fötterna i stockholm, kan för tillfället knappt linka fram med ena foten...
snygga inneskor du köpt hampe, såg extremt mycket skönare än skorna från helvetet som jag gått i :D

*kram*

2006-05-07 @ 20:56:16
Postat av: Sofia

Nu var det längesen det hände nåt här igen..
Väntar på lite uppdatering! :)

2006-05-11 @ 18:03:35
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback