Ensammen hemma

Har varit ensammen hemma sen i torsdags. Simon och Hampus åkte till Piteå för att träffa faster Jenny som inte är upp så ofta. Jag kunde inte följa, då jag har jobbat idag.
Det har varit så tomt och tyst, så jag har rent haft problem att somna på kvällarna. Igår låg jag vaken till halv fyra!! Fast då har jag ju kunnat sova desto längre på morgnarna. Sov till kl 11, och det har inte hänt på flera år! Guud så skönt det var! :)
Har passat på att gå på stan, fixat naglarna och klippt mig. Och såklart bara njutit av att kunna dega i soffan halva dagen utan att nån stör.. :) Fast nu tycker jag att det är på tiden att dom kommer hem! Dom har varit borta alldeles för länge..!
Men jag har pratat i telefon med Hampus varje dag och han säger "Hej!" och sen när han hör vem det är utbrister han "Mamma!" Mitt lilla hjärtegull.. *sakna*

Nu är det dags att gå och lägga sig. Ska väl lägga mig i tid om jag ändå ska ligga och snurra runt i någon timme innan jag kan somna.. :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback