Ny vecka, nya tag.

Började väldigt bra imorse. Glömde Viggos ryggsäck på parkeringen när jag skjutsade till dagis. Klart som tusan lyckades jag köra över den oxå, för det var fina däckmärken på den. Tur att det bara var kläder i den..
Ikväll är det föräldramöte för förskoleklassen. Måste säga att det känns hur mysko som helst att Hampe ska börja på skolan till hösten. Våran lilla pojke, när hann han bli så stor?

I lördags så var jag medbjuden av Suss till såntdär "modell för en dag"-grejs här i stan. Hade inte så höga förväntningar då jag inte brukar lyckas så bra på kort. Det ser sällan ut som jag, utan en mer förvriden version.
Men blev lite förvånad då jag faktiskt fastnade (ren tur..), så jag köpte 2 bilder. Alldeles för dyrt egentligen, men det kan ju vara roligt att ha och påminna sig om om en sådär 40-50 år att man faktiskt har varit ung en gång i tiden ;)


Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback