Bläh.

Googla ordet "klent byggd" och det skulle inte förvåna mig om ni får upp en bild på mitt immunförsvar. HerreJÖSSES vad snorig jag är. Det räckte inte med halsflussen jag fick i onsdags/torsdags (när det nu var..) - nädå. Lägg på en redig förkylning några dagar senare oxå vetja, när vi ändå håller på. Och varför inte lite feber?

Har just genomlidit en föreläsning nu på förmiddagen. Eller, själva föreläsningen var ju intressant - men jag tvivlar på att resten av personerna därinne skulle ha tyckt samma sak om jag hade nyst lika många gånger som näsan tyckte att jag skulle göra det. Alla dessa nyskvävningar gör att det känns som om mina ögon sticker ut typ 2 cm ur sina hålor.

Och nu måste jag iväg och handla. Och så borde jag städa. Och inte att förglömma - plugga.
Men helst av allt skulle jag vilja lägga mig under filten i soffan och dricka te och käka upp allt penicillin på en gång så att jag blir frisk.

Kommentarer
Postat av: Carola

Men sicken brud!! På modellbilderna alltså, jättefina :)



Låter inge med allt snor, eller det ÄR inge kul med en massa snor, så hoppas du kryar på dig!



KRam/Carola


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback