Har uppenbarligen glömt att förlänga vårat NIX

I förrgår ringde en kvinna och försökte pracka på mig nått som heter Keycode. "En superbraaaaa lösning när man tappar sin plånbok och mobiiiiiil" Hon hade ett långt utlägg om hur det fungerar (och jag fick typ inte en syl i vädret) och undrade sen om jag tyckte att det lät som en bra grej. "Ja, det är ju säkert jättebra om man tycker att man behöver det.. vilket jag inte.." sa jag. "Jättebra!" utbrast hon och undrade sen vart hon skulle skicka orderbekräftelsen, på mailen eller i brevlådan?
Men du, vänta lite här nu. Jag har ju då för tusan inte sagt att jag ska ha nått.. Där blev jag lite sur och tyckte att hon inte kan skicka en orderbekräftelse med en räkning till mig på nått jag inte ska ha. Inte så konstigt kanske? Då ville hon inte prata med mig nått mer.
Igår ringde sen en oerhööört trevlig kille från nått kalsong-och strumpföretag och frågade efter Simon. När jag sen sa att han inte var hemma så kontrade han med att "nähäää, men då är det kanske hans dotter jag talar med då?" Redan där drog jag en djup suck.
Nå, han påstod sig iallafall skicka ut kalsonger och strumpor i "vårens trendigaste färger" heeelt kostnadsfritt. När det tillslut smög fram (och det väldigt diskret minsann och jag fick typ fråga flera gånger vad han eg sa..) att det enda som tillkommer är en frakt på typ 49.50 så blev jag så less på den där limmande karlfan och terroriserande telefonförsäljare att jag kanske tog i mer än nödvändigt när jag berättade att då är det ju faktiskt inte alls helt kostnadsfritt. Då ville inte han heller prata med mig nått mer.
Konstigt.

Så imorgon måste jag komma ihåg att ringa till NIX igen för att bekräfta att numret ska spärras.. I all evighet!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja du,dom är slipade dom jäklarna.Kan nog närmast jämföras med Jehovas Vittnen.

2010-05-02 @ 10:40:50

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback