Förändring

Fick en tvärimpuls att min hårfärg skulle förändras till det ljusare. Sagt och gjort, blekmedel inhandlades. Då jag av egen tidigare erfarenhet vet att blekning på färgat svart hår inte alltid blir som man tänkt sig, så provade jag hur det skulle te sig genom att bara dra några breda slingor i luggen och "mittuppepåhuvvet"-håret. Och tro det eller ej, jag blev så förvånad över det bra resultatet så jag tror att jag låter det vara såhär. För jag vet att släpper jag loss blekmedlet i hela håret så kommer jag att ångra mig. Och färga det svart igen.
Hade jag idats hade jag tagit en bild, men det ids jag inte.
Nu blev det ju ingen så drastisk förändring som man kanske kan tro i rubriken, men grannen märkte det iallafall.

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback