Bättre sent än aldrig?

Tanken att kanske slänga iväg ett blogginlägg har slagit mig flera gånger. Men just nått mer än en tanke har det ju uppenbarligen inte blivit eftersom det snart är typ 1 år sen jag skrev nått sist. Antar att jag har tappat alla mina (få) läsare.. ;)
Men när jag kollade statistiken så såg jag att det är två-tre envisa personer som kikar in här typ en gång i veckan för att se om det har hänt nått. Era stackare. Måntro att ni ska bli lite förvånade nu när det finns ett NYTT inlägg.

Nå, just nu hade jag väl egentligen inte så mycket att skriva. Skulle egentligen bara se hur den nya headern blev, men tänkte att jag kan ju lika gärna visa ett livstecken när jag likas är här.
Men jag lovar att jag ska bätta mig. Försöka iallafall. Ok?


Kommentarer
Postat av: Fiafiber

Duktig flicka! Fin teckning kreativa du!!

Postat av: Morsan

Det var då verkligen på tiden!!

2010-04-26 @ 19:27:51

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback