Sommar!

Idag har det varit riktigt varmt (stundvis) och det verkar som om det ska hålla i sig i några dagar till. Yes!

Nuförtiden så drar ju även jag mitt strå till stacken och drar in pengar till familjens ekonomi, och ska hålla på med det i 3 veckor till, sen är det slappning på hög nivå som gäller.
På tal om slappning - i helgen som var så var vi barnfria! Första gången vi är ensamma hemma utan barnen. Kändes hur tokigt som helst, men var otroligt välbehövligt. Fredagen (midsommar) hade vi folk på besök, och lördagen gick vi på bio. Och dra mig baklänges i en blå skottkärra så ini bombens vad dyrt det är att gå på bio! :o Inte konstigt att folk laddar ner..

Imorgon är jag ledig, och ska då besiktiga Ådin. Jag väntar mig dödsdomen. En hålld tumme emottages tacksamt!
Ska även kanske ta tag i fönsterputsningen om finvädret behagar hålla i sig. Notera "kanske"-t ;)

Och igår så fick pojkarna sig en liten kusin! :) Jenny och Jörgen fick en liten tösabit! Eller, så liten var hon ju inte. Närmare 4 kilo. Ett stort GRATTIS till dem! :)

Nä, nu ska jag ta o läsa de sista sidorna i min bok. Spännande nu! ;)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback