Idag har..

.. vi haft ett underbart väder!
.. jag blivit ett med tomaterna. Samma nyans alltså.
.. jag och barnen varit på 4H-gården och stranden
.. det badats i pool, sjön var lite för kall..
.. tvätten torkat fortare än fortast.
.. Viggo petat en gris i trynet.
.. Hampus blivit biten av en myra på tån. Lät som om nån högg av honom foten, minst.
.. barnen fått sommarlov!
.. syskonkärleken stundvis varit allt annat än ljuv..
.. vi ätit massa glass
.. jag ojat mig över att jag ska jobba i helgen.. i finvädret! *suck*
.. jag äntligen laddat upp lite bilder! Tjohoo! *haha*




Kommentarer
Postat av: Cicci

Underbara bilder o verkligen underbara barn! :)

Postat av: Suss

men....men.....de e ju jag på bilden jö!! ;P

2009-06-27 @ 20:52:27
Postat av: Hanna

Haha! Ja visst är det kul! :-) Det förstår jag att det är, jag skulle lätt flytta, om jag inte hade en karl som växt fast. ;-)



Hur länge ska din blogg taktikvila egentligen?? :-p

2010-02-16 @ 10:11:12
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback